Prof. Dr. Lidewey van der Sluis

Prof. Dr. Lidewey van der Sluis is hoogleraar Strategisch Talentmanagement aan de Nyenrode Business Universiteit. Tevens is zij buitengewoon hoogleraar aan de North-West University in Zuid-Afrika en visiting professor aan de Berlin School for Creative Leadership. Zij heeft 180+ publicaties op haar naam staan en opereert in de driehoek van wetenschap, bedrijfsleven, en overheidsinstellingen. Lidewey is een bevlogen spreker en strategisch adviseur op het gebied van talentmanagement en organisatie-ontwerp.   

Drs. Pacelle van Goethem

Drs. Pacelle van Goethem is onderzoeker, schrijver en Nederland’s meest gevraagde spreker op het gebied van overtuigen, stem en invloed. Ze traint de top van politiek en bedrijfsleven in overtuigen. Ze ontwikkelde het Model van Invloed en Het Model van Overtuigen©, de Stijlen van Overtuigen© en Koningengedrag voor Overtuigen©. Ze ontwikkelde de Methode voor Overtuigen© om je persoonlijke overtuigingskracht direct te vergroten. Van origine Spraak-, Taal- en Stempatholoog, specialiseerde ze zich verder bij Psychologie en Massacommunicatie en deed mee aan onderzoek van de Radboud Universiteit en het Universitair Medisch Centrum Groningen. Zij ontdekte de spectaculaire samenhang tussen ontspanning en overtuigen. Pacelle’s motto: Nerds & softies krijgen gelijk. De best practices van overtuigen voor mensen met goede ideeën.

Drs. Rob-Jan de Jong

Rob-Jan de Jong is een ‘behavioral strategist’, die zijn interesse in strategie combineert met psychologie. Actief als spreker, consultant en schrijver, waarbij hij zich vooral richt op leiderschapsonderwerpen gerelateerd aan visie, besluitvorming, innovatie en strategisch denken. Hij begeleidt leiderschapsteams in strategie- en veranderingsprocessen. Ook is hij verbonden aan de prestigieuze Wharton Business School in Philadelphia, en levert bijdragen aan leiderschapsprogramma’s bij Nyenrode, Thunderbird School of Global Management (Phoenix, AZ), SKOLKOVO Business School (Moskou) en Sabanci Business University (Istanbul). Van zijn internationale bestseller ‘Anticipate – The Art of Leading by Looking Ahead’ is onlangs is de NL-versie uitgegeven: ‘Anticipeer, de kunst van visionair en inspirerend leiderschap’.

Carolina Pruis

Carolina Pruis maakte carrière binnen Sanoma Media, waar ze opklom van business controller tot directeur. Ze werkte er voor tal van merken als Libelle, VT Wonen en AutoWeek en stond aan de wieg van Ilse Media (Sanoma Digital). Ondanks dat Management Team haar in het begin van haar carrière zag als één van de top 10 zakendiva’s met doorgroeipotentieel voor een corporate topfunctie, besloot ze een andere richting in te slaan en koos voor de vrijheid en onafhankelijkheid van het interimschap via haar BV Groot Geluk. Als interim-directeur zag ze veel bedrijven van binnen. Zo was ze CEO van distributiebedrijf Aldipress; CEO van reclamebureau vdbj; directeur van Nederlands grootste mannenbastion Voetbal International én directeur binnen de pur sang vrouwenwereld van Pink Ribbon. Over haar lessen als vrouwelijke directeur schreef ze een boek 'Vrouw op de Apenrots, 61 lessen van een zakenvrouw in een mannenwereld'.

Astrid Elburg

Astrid Elburg is zelfstandig ondernemer en ondersteunt organisaties op het gebied van organisatieadvies, strategie, transformatie en HR-innovaties. Zij is gastdocent Inclusive leadership bij Radboud Universiteit en docent Characterbuilding en 21th Century Behaviour bij de VU/UVA. Tevens auteur van de handleidingen: “Gunnen! De kracht van vernieuwend leiderschap’ en ‘Plan B, Quit your job, get a life!’ Zij levert adviezen en ideeën die individuen en de organisatie wezenlijk in beweging zetten door praktijkgerichte en werkbare concepten.

Elisa de Groot

Elisa de Groot studeerde arbeidsmarktpolitiek en personeelsbeleid en volgde een master op het gebied van changemanagement. Zij werkte op het gebied van Human Resource Management en als senior consultant begeleidde zij complexe veranderingsprocessen als gevolg van decentralisatie, fusie en voorbereiding op de liberalisering van de energiemarkt. In 1997 richtte zij, samen met Monic Bührs, In Touch women resource management op. In eerste instantie was zij actief op het gebied van executive search van hoog opgeleide vrouwen en de laatste 15 jaar focust zij op talent- en organisatieontwikkeling op het gebied van diversiteit. Zij is co-auteur van de bestseller ‘Stratego voor vrouwen’ (2009/2011), het boek ‘Strategisch onderhandelen voor vrouwen’ (2009), ‘Sterke mannen Slimme vrouwen’ (2011) en 'Vrouwen bluffen niet en 14 andere onmisbare inzichten voor mannen' (2015).